Falsksång

Det är underbart att promenera hem själv med Ipoden i öronen och sjunga för allt vad man är värld. Gatorna hem till mig är alltid tomma på människor så man beöver inte vara rädd för att någon ska höra en. Och om någon skulle göra det, so what? Det kan jag bjuda på. De får ju sig ett gott skratt när de ser mig skutta omkring och sjunga falskt.

När Johan Glans förvandlades till Borat på skärmen sänktes standarden ordentligt och det var ett tecken på att det var dags att gå hem tror jag. Fick i alla fall tillbaka all energi på vägen hem så nu ska jag sätta mig och kolla på V för Vendetta. Jag är nog den enda i hela världen som inte har sett den. (Vi kan bocka av den på listan då Christian).

 

Kommentarer
Postat av: pappa

ingen jättebra film...skit i den

2009-05-11 @ 08:37:30
Postat av: maria

hanna, lyssna inte på pappsen ;P den är jättebra - min favvofilm, :)

Postat av: Christian

den är inte med på listan, är lite inne på din pappas spår där....

2009-05-11 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback