15 Dagar Kvar

Vi fick ett brev igår. En "checklist" som ska vara till hjälp när vi ska städa lägenheten innan vi flyttar ut. KUL!? Vet inte riktigt om jag är kapabel att utföra denna städning. Vi har inte direkt utrustningen till det heller. Mera utgifter, jippi! Jag har trivts så bra i denna lägenheten så det kommer bli sorgligt att flytta härifrån. Men det ska bli skönt att slippa toaletten som det alltid blir stopp i och duschen som där inte är någon fart i. Nu när jag tänker efter ska det också bli skönt att slippa kranen som droppar konstant, vår värdelösa diskmaskin och den läskiga hissen. Pinsamt nog måste jag säga att jag kommer nog sakna heltäckningsmattan. Den är så skön att gå på. Får nog ta och skffa ett par sköna morgonskor när jag kommer hem.

Måste köpa resväska, boka hotellrum och en hel del massa småsaker också innan det är dax att lämna. Usch vad jobbigt det blev nu. Vill bara ut i solen och ligga där tills det är tid för avfärd. Jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte, jag vill,  jag vill inte Jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte, jag vill,  jag vill inte, Jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte, jag vill,  jag vill inte, Jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte, jag vill,  jag vill inte, Jag vill, jag vill inte, jag vill, jag vill inte, jag vill,  jag vill inte..

 
(lag SM 07, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback