Söndagsattityd

Jag måste börja blir lite mera produktiv och aktiv på mina söndagar. Någonstans i mig finns en viss attityd mot söndagar inbäddad. Det är väldigt svårt att komma över detta ska jag säga. Denna attityd säger mig att söndagar är onödiga och konstiga dagar som man inte vet vad man ska jag göra med. Det är skola eller jobb dagen efter och man spendarar ofta dagen med att plugga, städa och tvätta eller sova alldeles för länge och sedan titta på några dåliga filmer som man redan har sett. Jag ska nog göra upp en lista med en massa saker som passar in på söndagar. Har ni några förslag är de välkomna. Man kan kanske ta sig upp och vandra i bergen? Ligga på stranden när det blir lite varmare? Gå ut och fotografera? Ta tag i sitt gitarrspelande? Ja det är ungefär så långt min fantasi tar mig. Får fila på det lite till tror jag. Vad gör ni på era söndagar?

LOVE
Hanna


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag som älskar söndagar... Sköna dagar där man inte behöver göra någonting eller så precis som du säger, bergen, fota, gitarren, helt enkelt bara njuta!! Vad gör det om man "bara" slösar bort en dag på bara ingenting?? Gött e de!! Puss o love...

2009-03-09 @ 17:44:55
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här:
http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-09 @ 17:47:03
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag och Patrik var på Skansen! ybermysigt, vi såg massa djur och sen åt vi våfflor till lunch :) minus dock för att det var svinigt kallt haha...

Puss

2009-03-09 @ 20:34:32
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback