Snygg-Boone dog

Alltså jag är helt fast i "Lost". Innan (utan att ha sett ett avsnitt) har jag varit helt anti lost. MEN detta har förändrats. Med brist på bättre tidsfördiv började jag titta på raes box. Nu är jag helt lost i "Lost". Är iofs bara på första säsongen och folk säger ju att efter den så går det utför. Men vi får väl se vad jag tycker. Tänker inte låta mig påverkas. Tänk att man kan bli så uppslukad av en serie.

Nu ska jag ta tag i mig själv och göra några instuderingsuppgifter innan jag ser ett avsnitt till. You can do this Hanna.

 
Snygg-Boone som dödde..

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh heting. Visste du att han ska vara med i nån ny vampyr-serie? han kan bli din nya edward cullen!

2009-03-29 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback