Severe Tire Damage

Cyklar hur glad som helst till skolan. Solen lyser och fåglarna kvittar. Plötsligt: PUNKTERING. Jippekayeah liksom. Parkerar cykeln på första bästa stålle jag hittar, låser den och tittar sedan upp på skylten som är typ två meter bort. På den står det "Danger! No Entry. Severe tire damage." Hade ju kanske inget att göra med mig men det var ju lite komiskt. Hittade i alla fall ett häftstift i däcket. Får gå till skolan och kommer försent. På vägen dit fick jag se en japan med tupé och en uteliggare med magtröja som skrek åt folk som gick förbi.  

Kommentarer
Postat av: pappa

lagar du cykeln själv eller jag ska komma??

2009-03-24 @ 06:56:02
Postat av: Kicki

Ingenting ang. inlägget, måste bara ventilera mig lite;

HUR BRA VAR GOSSIP GIRL IGÅR????



såg det precis!! YES Vanessa och Nate hej då och YES Chuck är så förbannat het när han kämpar för Blair men NOO eller typ AHH Blair och Nate!!



hahhaa sorry bar bara tvungen :P

Puss darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback