Sand all over

Måste verkligen hoppa in i duschen.. Har sand överallt. Det är det negativa med stranden. Man tar hälften av sanden med sig hem. MEN jag har förbättrat min bränna lite (fortfarande röd dock).

Ibland undrar jag vad vissa människor tänket. Det är så svårt att förstå hur det gick till när de fick fram den tanken. Man kan inte åå något sätt eller vis förstår hur de kan komma till dessa slutsatser eller hur de kan säga sånna korkade saker. Rae kom in till mig här om dagen och frågade om det var kalorier i vatten. En kille på min fotokurs luktar så illa och är så skabbig så jag tror att han har det enda huset i SB som inte har någon dusch. Vi såg tre tjejer idag på stan, två hade grönt hår och en hade lila. Vissa föräldrar slåt sina barn. Somliga lever hellre sitt liv som krigare i ett dataspel än ute i den riktiga världen. Det finns säkert en orsak till allt detta som för mig är så mysteriskt men jag har svårt att greppa om det i alla fall.

Imorgon är det exakt två månadet till jag sätter mig på planet och flyger hem..

 

Kommentarer
Postat av: johanna

och du som är så himla underbar och cool tjej går runt och känner dig mindre värd ibland. galenskap. <3



du är bäst köp en häst

Postat av: Sandra

jag längtar iaf tills du kommer hem :)

2009-03-29 @ 20:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback