Rasmus Lundborg 21 år

GRATTIS RASMUS !! Hoppas du får en riktigt bra dag..

Rasmus alltså. Finare kille får man leta efter. Han är alltid lätt att ha och göra med, han bryr sig alltid om att alla ska må bra och vet alltid vad han ska säga för att man ska må bättre. Det är så lätt att få förtroende för Rasmus, man kan prata om vad som helst med honom och alltid ha intessanta konversationer. Han är ärlig, rolig, omtänksam, söt, och skåning. Alla borde få ha en vän som Rasmus i sitt liv. Jag har aldrig träffat någon som inte gillar honom för det är ju stort sett omöjligt. Maria kan vara lycklig som har lagt beslag på honom - släpp honom aldrig.

Tack Rasmus för du kom och gjorde Fantastic Five komplett och förgyller våran vardag <3

   

Kommentarer
Postat av: maria

hanna, krama honom hårt från mig - för allt det du skrivit håller jag med om, o lite till ! jag är den lyckligaste i världen :) o jag kommer aldrig släppa honom ! han har tur som har dig som vän, du är en kalastjej, även fall jag inte känner dig. hoppas ni får kul idag :) kraam !

Postat av: Rasmus

Vad söt du är Hanna!



Vi är inte många skåningar här så vi får ta hand om varandra!



Vi ses snart!

Puss

2009-03-29 @ 01:27:37
Postat av: johanna

aah hahah ni ett ett klent folkslag.

2009-03-30 @ 03:05:02
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback