NU blev det lite mycket..

Alltså nu har jag sjukt mycket jag skulle vilja blogga om. En hel del idéer har poppat upp i huvudet under eftermiddagen. Just nu är det lite rörigt i huvudet så jag tänker nog vänta med att ta upp ngt av det ikväll, kommer bara att blanda ihop everything.

1. Min promenad jag gjorde till skolan ikväll.
2. Chris Brown.
3. Fobier.
4. Den fantastiska människokroppen
Hoppas ni väntar med spänning. Nu blir det mera Potter!

PUSS
Hanna


Nej men vänta lite.. Jag vill faktiskt ta upp det här med den fantastiska människokroppen. Ja lalala, vi vet alla att den är fantastiskt på många sätt och vis. MEN tänk vad vissa kan göra med sina. Saker som vi vanliga dödliga aldrig skulle kunna göra. Vi fick kolla in lite jazzdans klipp innan idag som sagt och vissa saker va ju bara unbelievable.



KOLLA SEDAN IN DETTA. Ni behöver inte se hela men ni MÅSTE kolla in vid tiden 2:27.


Kommentarer
Postat av: maria

jag är nog lite efter i skallen. insåg när jag hade sett 1,5 klipp att jag inte haft någon musik på - tror jag missade lite av det fantastiska - eftersom att det utan musik såg helt sjukt ut. haha ! men jaa, ska titta en gång till - ser fram emot ditt inlägg om fobier. är du lika nojjig som jag, eller är jag sjukligt paranoid o rädd av mig ? men jaa, ska bli kul. mkt kommentar, haha :) äsch, kram på dig :)

Postat av: ter

OMG! som de hoppade. jag bir nästan rädd ju ;) miss you lake caraaaaazy-

2009-03-06 @ 14:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback