Nu ar det Springbreak

Har precis klarat av min midterm pa fotokursen och jag ar fri att ga. Men tankte att ni hade nog saknat mig eftersom jag inte satt vid en dator overhuvudtaget igar och inte fick in ngt blogginlagg. Lyckades istallet branna mig ratt sa ordentligt i fejan. Rod som en tomat plus en valdigt smickrande linne-branna pa axlarna och brostet. Tankte dra ner pa stranden och ratta till detta snart. Ja vid det har laget har ni sakert insett att vi har underbart vader har i SB nu och jag tror det har kommit for att stanna. Hoppas ni ar avundsjuka for det var ju faktiskt darfor jag akte hit. Har ar varmt och inte hemme. Hahah..

Vad ska ni gora i helgen?

Kommentarer
Postat av: NINA

Pumphuset med Cissi, varit på Tages med Annika och Peps, Lets Dance, slappa, umgås med far (mor e i Ullared), träffa Märta och umgås med Frida, sist men inte minst många runder med Emmeth I KYLAN!! Puss...

2009-03-27 @ 20:29:44
Postat av: maria

avundsjuka - eeeh, det är bara förnamnet! du får packa lite av den amerikanska västkustvärmen med dig när du kommer hem sen :) kraaam !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback