I love my life

Bestämde mig för det just i detta nu. Solen lyser och det är hur varmt och skönt som helst. Jag ska vara här i två underbara månader till. Spenderar minimal tid i skolan och jag är på väg att nå mitt mål som jag har stävat efter i hur många år som helst. När jag kommer hem är det sommar i Sverige och det blir många kära återseenden. Min framtid är öppen och oviss men ljus. Jag kan ju göra i stort sett vad jag vill. Kan fortfarande inte luta huvudet till vänster men vad gör det i det stora hela?

Jag ska njuta av varje sekeund och riktigt absorbera allt bra. Jag ska ge allt så jag når mitt mål och jag ska njuta av att komma hem och inte känna ångest.

Nu var det sagt !
Mycket kärlek!
Hanna

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e sååå välkommen hem... Två månader, ja njut som bara den.. Love you...

2009-03-18 @ 19:35:17
Postat av: maria

tack för din söta kommentar :)

då ska jag fortsätta skriva paranteser ((: ! förresten, jag ÄLSKAR (med stora bokstäver till o med, detta är mighty ;)!) ditt hår på bilden :)



kraaaam !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback