Gomorrn, gomidda, gokväll

Lite beroende på vart ni befinner er liksom. Morgon i SB, middag hos Fia och Julia långtbortistan och kvällskvist i Sverige.

Tisdag idag dårå. Sitter och tittar på Raes fula röda väska som hon beställde från Forever 21 här om dagen. Hon har i övrigt fått hem ett paket med kläder och skor ungefär varannan dag sen i måndags förra veckan. Sen klagar hon på att hon inte har pengar till mat. Det roliga är att hälften av hennes kläder i garderoben har prislappen kvar. Jag bor med en shopaholic^^ Ska blir kul att höra hur det går för henne när hon måste försörja sig själv och inte kan beställa pizza och betala med sin mammas visakort.

Nu ska jag ta min älskade oranga Ipod och susa iväg på min älskade rosa cykel till skolan. Dans och gym på schemat.

LOVE

Kommentarer
Postat av: O.

Får man en rosa cykel när man kommer igenom tullen?

2009-03-10 @ 18:08:27
Postat av: maria

mina favoritmoment i din blogg är när du pratar om rae. jag älskar hur alla mina fördomar om amerikaner bekäftas - då blir man sådär härligt nöjd, även om man känner sig bra taskig. marmeladklister är ingen hitt - mitt tangentbord fungerar fortfarande som det ska - men jag är försiktig efter brors alla utvältningar av coca cola glas över sitt tangentbord, inte heller någon hitt ! :D ha en bra dag hanna ! :) pussss

Postat av: Kicki

Hahaha såå Rae i ett nötskal! och förresten förlåt att jag inte svarat på ditt Bachelor-messege på fejjan, det var jäkligt spännande läsning ska du veta haha... sjuuuuuuk avslutning ju! men jag tycker ändå det var bra, Melissa kändes väl rätt barnslig? haha tönten själv som faktiskt tycker det är intressant att disskutera ett dejting-program... men vadå, NÅGOT bättre än "Den rätte för Rosing" (as in Linda Rosing) som går här hemma...



Puss <3

2009-03-10 @ 21:47:05
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback