Chillsession on the roof

Vi har precis kommit ner från taket (jag, raz, leo and johie) där vi har haft lite piknik. Mycket mysigt måste jag säga. Killarna sitter nu och spelar playstation och jag och Johanna gör inte så mkt alls. Snart ska vi till La Playa Stadium och titta på när SBCC möter UCSB i fotboll. Soccer fotboll då alltså. Inte ngt amerikanskt påhitt. Heja SBCC dådå. Vi har dock obefintliga förväntningar eftersom UCSB ät vääldigt bra. Men det ska bli kul att se ett lite sportligt event i alla fall för det var ett tag sen. Inte sedan BoIS var i allsvenskar och då kan ni ju själv lista ut att det var ett tag sedan :P

Den 28 fabruari idag. Alltså exakt 3 månader till jag ska hem. Skratta eller gråta? Lättnad eller ångaest? En salig blandning måste jag säga.

Nu ska vi snart bege oss.
Hoppas ni får en skön och avslappnande söndag vänner <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback