Nu kör vi

Kan konstatera att vår tripp till London var en riktig hitt. Jag gillar vekligen London. Så mycket att jag funderar på att åka dit och jobba ett tag. Vem vill följa med?

Under resan har vi turistat oss väldigt mycket. Buckingham Palace, Piccadilly Circus, London Eye osv. Utsikten från London Eye var något ut över det vanliga. Vi har även hunnit med att gå på musikal. Den hette We Will Rock You och den var en fantastiskt bra musikal med endast Queenlåtar. Det var min första musikal och jag hoppas vekligen att jag får se många många fler för jävlar vilket ös det var.

Vi hann också med en sväng till Hastings. I den staden tillbringade jag 3 veckor undersommaren 2005 och det var kul att åtterse den även om de hade bommat igen den fina piren. Den såg helt övergiven och förfallen ut.

Summa summarum så har resan varit helt underbar med en massa shopping och upplevelser. Jag älskar min familj..



Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina töser!! Love you to!

2009-06-24 @ 12:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback