Knasig i bollen

Jetlaggen har hunnit ikapp mig.. Vaknade klockan 4 imorse och jag har varit svintrött sen klockan 4 i eftermiddag. Har även fruktansvärd träningsverk som jag har fått av bodypumpen som mamma lurade med mig på igår. Ikäll lurade hon också med mig på kvällspromenad trots min träningsverk och att jag redan har promenerat fram och tillbaka till stan idag. Det är tufft att bo hemma när man är van att klara sig själv ;)

Vad Landskrona än har för rykte i vårt avlånga land så är det jävligt fint här i alla fall. Det kan ingen ta ifrån oss. Önskar ibland att Landskrona kunde få en ny chans. Och sluta rösta på Sverigedemokraterna. Fick hem deras reklamblad inför valet idag. Det handlade inte så mycket om att slänga ut alla invandrare just idag utan mest om att Bryssel och EU tar ifrån Sverige mer och mer makt. Sverige ut ur EU är deras största mål. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska rösta den sjunde men inte blir det på SD i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback