Då sitter man på jobbet..

Fösta gången i år och det är meningen att jag ska lära mig hur den nya växeln fungerar. Inte världens mest komplicerade kanske det gäller bara att lära sig vad alla heter i för och efternamn så att man inte gör bort sig. Fast folk är rätt så snälla och har överseende med en om man säget att man är ny.

Anledningen till att ni inte fick några efter-bilder på mitt välstädade rum så är det för att det är inte välstädat än. Min bok var för lockande och sen somnade jag klockan nio. Men jag ska jag ska jag ska vekligen göra det idag. Jag SKA! Mamma jag LOVAR, jag ska..

TIPS på vad man borde rösta på och varför i valet på söndag uppskattas!!

Kommentarer
Postat av: maria

piratpartiet, eller det tycker ralle i alla fall & eftersom att jag varken är insatt eller bryr mig så jaa, då blire nog som han säger :P

Postat av: Mamma

Hårda bud att komma hem!! ;-)

2009-06-03 @ 15:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback