Tidsfördriv....

Lovar du att vara ärlig?  Ja men visst serru

Du heter: Eva Hanna Caroline Andersson (Dahlgren)

Smeknamn: Hanna Montana, Hannut och Hannizen har förekommit med är inga keepers kanske?

Låt som när du är ledsen sörjer till? Hide Away - Laleh, Run - Snow Patrol

Beroende av: Skorpor!! Hahah..

Vad behöver du mest just nu: Sova.. Höhö

Vad tror folk om dig? Hmm, ja detta är vad jag tror då. Glad, snäll, ganska så smart men sjuuukligt dålig på att förklara och uttycka mig muntligt (tänker fortare än jag pratar så allt blir i en enda röra). Innan folk lär känna mig kan jag nog framstå som lite tråkig, osocial och blyg.

Stämmer det? Ja det gör det väl måste jag säga. Det är i alla fall vad jag tycker. Har alltid haft lite dåligt självförtroende så jag drar mig lite tillbaka i nya umgängen men när jag vågar släppa loss blir jag nog roligare att ha och göra med.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt blonda svall, haha..

Vad säger du för att imponera på någon? 19,82 i slutbetyg på NV och MINST 126 på Mensas IQ-test. Hihi..

Hur imponerar man på dig? När man är glad och trevlig och helst inte vara precis som alla andra. Att tro att man är för mer än andra är ett BIG nono.

Brukar du skratta för dig själv? Hehe, ja det kan man ju lugnt säga.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Både Michael och Linc har likadana öron faktiskt :D" /Syster

Var bor du? Landskrona, Sweden

Trivs du där: Det har jag alltid gjort men sugen på något nytt (och eget) är jag väldigt sugen på..

Äger du några converse: Ehm, guilty as charged.

Sprit, cider, vin eller öl: Lite av varje, men mitt tips är att inta ta det på samma kväll för så bli baksmällan inte att leka med..

Vad har du för mobil: Min lillasysters avlagda Sony Ericsson K530i

Nästa mål i ditt liv: Bli nöjd med mig själv och komma fram till vad jag vill göra i resten av mitt liv..

Hur svarar du i mobilen: Hej d e Hanna.

Vem ringde du senast? Mig själv för att ockupera växeln så jag kunde gå på toaa :P

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han ville prata med någon på anläggning och att det gick bra att vänta..

Antal timmar sömn inatt: 7

Sov du ensam: Ja.

Brukar du komma i tid: Oftast. Alla har vi väl våra upps and downs?

När mår du bra: Efter att jag har varit på gymmet, när jag umgås med vänner&familj och solen lyser.

När blev du fotad senast: I lördags på Sturecompagniet.

Hur känner du dig nu: uttråkad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt och rosa skulle jag gissa på.

Vad tycker du om fötter: Fräsha fötter är väl okej.

Vad saknar du: Mitt Santa Barbara liv..

Favorit dryck på morgonen: Vatten

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 12 men jag försöker somna tidigare nu för tiden eftersom jag börjar jobba klockan 8 i malmö..

Är du blyg? Mmm, men jag börjar bli bättre faktiskt.

Sysslar du med någon idrott: Jag kallar mig väl fortfarnade golfare även om jag inte har hållt i en klubba sen i Augusti. Annars är det gymmet som gäller..

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske inte kärlek men förälskelse..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Så mycket som möjligt.

Är du nöjd med ditt liv:  Helt klart. Finns väl alltid saker man vill ändra på men i det stora hela, väldigt nöjd.

Vad är det värsta du vet? Att få den "ångest" som har förföljt mig i fem år. Djurplågeri, skogsskövling och miljöföroreningar.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Vissa veckor för mycker andra veckor lagom.

Vad längtar du till? Till helgen för då är det karneval i stan och mina söta sthlmare kommer ner :D

Har du bra vänner och äkta vänskap? JA! Mina vänner äger dina vänner <3

Vad är det finaste du fått? Vadå "finaste"? Fin att titta på,eller? Jag vet inte. Är inte så materialistisk så jag säger min familj.

Om fem månader: I december? London? Sthlm? Jobbar?

Om ett år?: Jobbar väl för det är ju sommar. Förhoppningsvis i sthlm. Har antingen avslutat min första termin på JMK eller ska börja om ngn månad. Kanske? Eller? Jag veeet inte??

Du samlar på: Minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mina Päron.

Har du strumpor på dig nu: Ja.

Är det okej att gråta: Absolut.

När grät du senast: Du jag kommer faktiskt inte ihåg.. Jo förresten i London på midsommarafton.

Bär du glasögon eller linser: Slipper det än så länge.

Har du piercing: Bara i öronen.

Vill du gifta dig: Ingen nödvändighet men alla tjejer vill väl någon gång i sitt liv ha på sig en sån klänning och vara in center of attention. Så ja om jag hittar någon jag vill dela resten av mitt liv med så vill jag gifta mig.

Vill du ha barn: Adoptera! (nej inte för att Angelina gör det utan för att jag alltid har velat det, min åsik är nämligen att vi bör ta hand om barnen som redan finns på jorden innan vi skaffar fler)

Är du bra på att laga mat: Kan kanske om jag vill men oftast så blir det inte va. Wook är min sprecialitet annas.

Är du flygrädd: Nopp. Jag kan flyga, jag är inte rädd.

Hur vig är du: Helt ok men hade gärna förbättrat mig lite till!

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry (Americone Dream or Magic Brownie) eller Daimstrut.

Tror du på ett liv efter döden: Nej. (skulle kunna gå in mycket på detta men orka?)

Bor dina föräldrar tillsammans: Oh, yes.

Vilken ögonfärg har du: Blå

Röker du: Har väl provat men gör det inte nu mer för jag lovade Mamma!

Hur ofta tränar/motionerar du: Tränar kanske 3 ggr i veckan men försöker utföra någon form av motion varje dag..

Vad är det viktigaste i livet?: Att må bra, att älska och att känna sig älskad.


Kommentarer
Postat av: maria

VAD HAR DU SÖKT PÅ JMK ? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback