Vilken härlig dag

Måste ju börja med att säga att filmen igår var riktigt, riktigt bra.. Alla tjejer där ute som gillar en bra chickflick borde se den.

Idag har jag och Ellen varit på utflyckt till Santa Cruz. Mycket mysigt. Vi har varit med om en hel del. Vi tog tåg och buss dit. När vi kom fram hände den första roliga saken. Vi frågade busschaffisen hur längt det var till stranden. Han sa såhär: It's a pretty long walk, 12 minutes. Hahha hilarious. Såå amerikansk att säga så.

Sen satt vi på piren och lekte sjuktgymnaster och blev skrattade åt. Ellen övekom till och med sin rädsla för fåglar och blev fotad md en pelikan. Sen kollade vi in snygga volleyboll spelare på beachen. (för övrigt MYCKET folk på stranden idag, 20 grader och sol) Jag tog fram "min" systemkamera och fotade. Killarna skriker till oss att vi borde betala för den ena killen var modell. Ja det var han säger jag bara.

Sen blev det promenad på standen och vi käkade pannkakor som vi hade med oss.. GOTT!
Kollade in downtown gjorde vi också. Vi kom fram till att folket dör hade mycket skönare stil än i resten av amerikat. Lite åt det svenska hållet.

Sen hade vi en nära döden upplevelse. Buschaffien körde som en GALNING i den kurviga nerförsbacken och vi trodde nästan att vår sista tid var kommen. Uschannnamaj. På tåget sen hamnade vi bredvid en snubbe som knöt ballonger. Ni vet sånna mysko människor som finns på tivolin och knyter ballonghattar. Han fick till både Svampbob Fryrkant, Hello Kitty och Nicke Nyfiken. Impressive.

I övrigt kan jag berätta att idag har vi blivit vinkade till och hälsade på av en hel del killar. Shiiit vad snygga vi måste vara :P

LATER DUDES

Kommentarer
Postat av: Mini

gå i 12 min är långt!! Typ 1000meter om man går hyfsat normalt:p haha

2009-01-11 @ 12:13:52
Postat av: Johanna

när kommer du hem? varken jag eller kix har pengar på mobilen typ men ring leonard. hoppas du kommer hem ikväll för då kan du kolla desperata hemmafruar med oss. och vi tänkte laga massa god mat, matbröd och efterrätt sså. ring ring bara du slår en signal. TJOPP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback