Utmattad och lite sur

Sminkningen igår: Verkar som om det kommer bli en sjukt kul klass. Ser fram emot det. Läraren var skithärlig..

Surfingen imorse: Ska bli sjuuukt kul bara jag klarar simtester på torsdag (jag kan inte frisim). Sällskap av Johanna, Leo och Rasmus vilket var väldigt nytt och trevligt..

Dansen innan idag: Sjutk strikt dress code (man måste ha body och thights). Många balletpositioner och så som jag inte kan riktigt. Kommer att ta ett tag innan jag kommer in i det om man säger så. Men det kommer bli kul (tsm med Lyss) och jag kommer bli viiiig..

Nu är jag rätt så trött efter som jag gick upp tiiiidigt imorgse (6:30, värsta döden). Sen blir jag irreterad också för jag är den enda som städar i detta huset och varje gång jag går ut genom dörren stökar dom till det igen. Jag stör mig mest av allt att de inte tömmer och sätter in i diksmakinen eller diskar sina kastruller. Det stinker ju om vasken. Öhhh, jag vill inte. Vet inte riktigt hur jag ska säga det utan att låta som en jävla morsa som tjatar på sina barn men jag pallar inte heller vara deras jävla housekeeper. Så det så.

Nu ska jag ladda för gymmet, smikning och engelska imorgon med att tvätta om Rae kan tänkas komma tillbaka med tvättnyckeln. Gaaah, work for me please..

Later my friends

 

Sähär snygga bowlingskor har dom i staterna.. Visst blir ni avundsjuka ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha jävla morsa... Du kom igen... Vem vill ha äckligt omkring sig... Stökigt en sak, med äckligt, bläää... Go for it!!

2009-01-28 @ 06:48:06
Postat av: pappa

bara skäll på dom. det gör ju vi på dej?!:-)

2009-01-28 @ 07:06:29
Postat av: Kicki

Kommer sakna dig med ju Hanna! <3<3<3



och jag är också lite sur, mest för att jag är stressad och saker och ting inte går som de ska men också för att jag känner att vissa människor (inte du!) har förändrats på sistone... vilket jag inte gillar =/

Postat av: Sofia (:

hejhej (:



jag saknar vi här saknar dig och hoppas att du har det bra (:



och sen så är inte frisim svårt (;



ha det så gött <3 och alla hälsar till dig

2009-01-28 @ 14:53:55
URL: http://onlyonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback