School

Nu bär det snart av till skolan. Tänkte göra förberedelserna för gymkursen, sen har jag bara makeup idag. Ser fram emot detta faktiskt. Imorgon har jag surfing och dans liksom på torsdag. I love it. Denna terminen kommer lätt att bli en skönaste skolterminen jag har haft/kommer att ha i mitt liv. Därför ska jag njuta. Jag lägger upp mitt schema igen till er som har glömt (läs: förträngt) eller er som inte har sett det.

 

Inget nytt avsnitt av GG ikväll. Jag förstår mig inte riktigt på tv-folket här i staterna. Helt plötsligt hoppar dem tillbaka 4 avsnitt så nu får man vänta så många veckor innan man får se ett nytt avsnitt. Vad är anledningen till detta? Dom gillar väl att dra ut på saker och ting kan tänkas.

Varför är det så att mardrömmar är lättare att komma ihåg? Heeela natten har lillkillen från "The Unborn" varit med mig i drömmen. Hade jag haft lite bättre manusskrivar skills hade jag lätt kunnat göra en egen skräckis av mig dröm. Vaknade tidigt av den och när jag somnade om drömde jag istället att jag satt och såg den på bio alldeles själv. Japp, jag har sovit bättre om man säger så. Men nu ska jag inte böla över det mer.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen bär det av mot nya äventyr.

Puss på näsan

Kommentarer
Postat av: johanna

dollarn står "bara" i 8,02 idag

Postat av: maria

vilket underbart schema du har - inte för att jag varken kan sminka eller dansa, men det ser riktigt skoj ut :) själv får man stå ut med torra gymnasiekurser en termin till. lycka till! / m.

2009-01-26 @ 20:01:52
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback