Min blogg ser kooonsig ut och jag har tagit ett RIKTIGT bra beslut

Hej alla, hoppas ni är lika glada som jag..
Denna dagen har varit så bra som en torsdag i skolan kan vara. Simtestet var svinjobbigt men jag klarade det.. Håla 1 var mycket trevlig i solen.. Dansen var skitkul.. Sen kom jag på den geniala idén att gå på Criminal Iinvestigation med Johanna på kvällen.. Andra hålan blev också mycket trevlig i solen med Johanna, Fredrik och Tony.. CI var en riktig hitt så nu ryker engelskan! Hihi.. Denna teminen skulle jag ju göra till den bästa någonsin så nu har jag tagit bort det enda tråkiga och ersatt med något som alltid har intresserat mig. Det kan fan inte bli bättre.

Foto imorgon.. Jag är sååå taggad.
Nu: Te + Harry Potter.

NattiNatti <3

Kommentarer
Postat av: pappa

CSI MIAMI ELLER NY

2009-01-30 @ 08:04:18
Postat av: Anonym

NY!

2009-01-30 @ 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback