Människor

Det finns en hel del människor som jag aldrig kommer förstå mig på, handlingar som jag aldrig kommer att acceptera och beteenden som alltid kommer att förbli ett mysterium för mig. Jag förstår inte varför vissa inte bara säger ifrån och tar plats (mig själv inräknad ibland). Vissa fina människor står ut med beteenden från andra som jag aldrig skulle göra. Vissa utför desperata handlingar. Vissa gör allt för att få uppmärksamhet. 

Sen finns det andra människor som jag älskar och ser upp till. Det finns fina förhållanden, både i vänskap och kärlek. Det finns vissa som det bara lyser om när de är i närheten av någon annan som de tycker om. Det finns människor som är goda ända in i benmärgen. Några av dem kanske inte visar det hela tiden på grund av osäkerhet (mig själv inräknad ibland). Jag har tur. Jag har fått lära känna många av den goda sorten.

Man får se mycket i i IV.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback