MÅNDAG :)

Jag är inte som alla andra. Jag älskar nämligen måndagar. Det är nämligen Gossip Girl då. Jar hört ngt skitsnack om att det skulle vara säsongsavslutning idag men det hoppas jag verkligen inte är sant.

Jag och Rae hade planerat att kolla på The Curious Case of Benjamin Botton, men det får väl bli imorgon. Har hört så mycket bra om den filmen så jag vill vekligen se den gensat. Jag har inte hört ett ända dåligt ord om den, inte ett. Den SKA ses imorgon.

Mycket trevlig igår btw. har inga bilder att bjuda på för jag har ingen kamera som är lämplig att ha med sig på fest längre eftersom jag har bytt med min syster (och mor). Vanlig digital mot en systemkamera. Ska ju ta fotokurs så därför kan det ju komma till användning.

Hoppas er måndag blir lika enjoyable som min.

Kommentarer
Postat av: Johanna

nä! min dag sög. men det var inge fel på sällskapet ;) <3 tur att jag har er..

tisdagar är dock också riiiiktigt najs. iaf denna.

ses snart i turtle-parken picknicklisa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback