Livet som student när dollarn kostar alldeles för mycket

Jahapp.. Dollarn vill inte dra sig neråt.. Ska betala skolavgiften snart och skulle uppskatta om den var i alla fall under åtta när jag ska betala den. Kollade vad min böcker kommer att kosta denna terminen också.. Funderade över hyran, räkningar och mat. Blir där ngt över till nöje kan man undra?

Håll för öronen nu är ni snälla:
FUCKING JÄVLA PISSDOLLAR GÅ NEEEEER!!

Nu ska vi inte deppa över det mer utan se det som en utmaning. Ska Hanna klara sig? Någon som vill betta? Haha.. Nej men det ska nog gå bra :P Oroa er inte för mig.

Jag ska bjuda på en härlig låt som tack för att ni lyssnade på mitt gnällande..

Nehej nu var den låten jag ville spela för inte tillgänglig "embedded" liksom.. Vad ska jag nu ta ist då? Lår mig tänka..

Japp det blev denna underbara låt ist..


Kommentarer
Postat av: pappa

pengar fixar sig alltid.....har du sökt jobb på skolan

2009-01-18 @ 10:51:55
Postat av: sara

haha bra att låten funkar :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback