Snigelfart

Sitter på tåget på väg hem nu.. Känns som vi sniglar oss fram. Jag ska färdas 50 mil. Till sthlm från malmö (60 mil) tar det 4 timmar. Jag ska sitta här i över 8. Plus att det var FÖRSENAT nästan en timme.. Hjälp. Inte konstigt att folket här åker bil. Kommunaltrafiken SUGER.

Roliga människor åker tåg i alla fall. Jag är inte den som brukar bry mig om vad folk har på sig med detta är kul. Kvinnan (typ 35) bredvid mig har på sig: Silvriga ballerinaskor med turkosa stumpor med annanas på. En glittrig långärmad i ngn ful blå färg. Under har hon en ljusblå stjorta. Till detta har hon en annan ljusblå flece (stavas?) tröja och en senapsgul tygväska. Yummie.

Sen tjejen (typ 16) som sitter snett bakom mig har en LILA hatt med en GUL fjäder i och en RÖD väska med typ sailor moon på. Och till detta har han ett var snygga skate:ar skor. Snyggo!

Nu ska det förtäras lite drickyoghurt!
Puss på näsan



måste tillägga att hon som jag delar säte med (inte hon i blått) SLÄPPER sig.. Shit vad det osar.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHAHAHAH, inspiration till bad taste tema nästa studnefest xd SAILOR MOON! YEAH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback