Ingen vanlig dag

Idag fyller Ellen nämligen 20! Säg ordet högt: TJUGO. Hörde ni? Precis, hon är inte tonåring länge. Visst jag har vänner som har fyllt 20 innan men Ellen och jag är ju för tusan födda samma år. Det betyder att jag också kommer fylla 20 snart. Det är liksom början på en ny era eller något.

Så idag är det alltså Ellens dag. Grattis min kära kära vän, hoppas din dag blir något ut över det vanliga. Ellen är en fin människa ska ni veta. Skulle till och med kunna dra till med att hon är en av de finaste människorna jag någonsin träffat, kännt och har haft turen att få vara nära vän med. Kommer aldrig att glömma den dagen i ettan på gymnasiet då jag inte riktigt kände någon mer än Fia i klassen och Ellen vinkar till mig när jag står och ser vilsen ut i matsalen att jag ska sätta mig med henne och Pranvera. Sen dess har vi varit vänner och vi har gjort så mycket roliga saker tillsammans. Med Ellen kan jag vara mig själv fullt ut och hon dömmer aldrig. Vi skrattar alltid och har en tendens att göra bort oss stup i kvarten.

Jag älskar Ellen för hennes godhet, glädjespridande, omtänksamhet och förmåga att få mig att må bra i hennes närhet. Hon är en av de bästa vänner jag någonsin haft och han förtjänar allt gott i livet.

HANNA + ELLEN FOREVER

     

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ohhh i feel sooo honored! Jag hoppas verkligen att du och jag will be friends for ever! (jag bjuder på apbilden.....men shit vad tänkte jag)..=)

2009-01-22 @ 04:33:43
Postat av: pranvera

hahaha, bilden är mega fin ju!! Hahhaha..Ni är så söta båda två!! puss miss you

2009-01-22 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback