"Sverige kan ju vara jävligt vackert men detta är NAJS"

Vaknade imorse (med mycket folk i huset) och tänkte vad måste jag göra idag? Svaret blev, betala min internet räkning sen INGENTING. Jag gjorde detta plus att fylla på min mobil. Gick på State Street och svettades (japp så varmt är det). Ringde Kicki och kollade läget och det blev bestämmt att vi skulle ta oss till Butterfly Beach i Montecito på våra fin fina cyklar. Sjukt mysig strand och vet ni vad!? DET ÄR DEN 14 JANUARI OCH JAG BADADE! Hahha..

Nu nu har jag en och en halv vecka att göra ingenting i solen. Har jag det bra?

Puss från Hanna, som är en nyans brunare än igår


Kommentarer
Postat av: pappa

du har det bra du..här e för tillfället -3

2009-01-15 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback