Bendöd

Min kropp har fått en chock. Idag gick jag till skolan, tränade i en timme och har gått från stan till skolan. Trappor finns det en dal av på skolan som man har blivit torterad av.. Redan träningsvärk efter dansen igår. Ska bli kul att se om jag kan röra mig överhuvudtaget imorgon när jag ska simma..

Jag har tänkt på en sak.. Vi i vårat hushåll får bara reklam och räkningar. Snart är det Alla Hjärtans Dag. Kan ni inte skicka något fint kort till mig.. Snälla.. Ni vet inte hur glad jag hade blivit.

Hanna Andersson
1201 Alta Vista  #307
Santa Barbara, CA, 93103
USA

 

Kommentarer
Postat av: pappa

2009-01-29 @ 15:30:23
Postat av: pappa

du kan få ett kort om du svarar på mina mail ;(

2009-01-29 @ 15:31:55
Postat av: Sofia

hej (: <3



du jag under bara om du kanske hade några bilder från din skola eller något sånt som är bra eller roligt att få veta om den. För att jag har en uppgift i skolan där man ska beskisa en skola i USA eller så, och jag undarde om du hade något bra tips eller något. För att om du har de så kanske du kan sicka det till mig :D

sofffee[email protected]



det vorde jättesnäll, men du behöver inte om du inte vill eller kan. och vi saknar dig väldigt mycket här hemma i sverige <3 och alla saknar dig så klart



puss <3

2009-02-04 @ 19:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback