Tilltala mig!

Jag blir lite smått frustrerad. Det är nämligen ingenting son tilltalar mig idag. Jag mår illa om jag tänker på mat och utgång låter inte speciellt lockande. Det är bara det att det är 18 på Q's idag och vi har inte skakat rumpan på länge så då bli jag lite orolig att det kommer dröja väldigt, väldigt länge innan jag får chansen igen. Mitt huvud känns tungt och vill bara falla tillbaka mot soffan och ögonlocken har svårt att hålla sig uppe. Men jag känner mig tåkig som inte gör ngt. Igår var det okej för alla har sådana dagar ibland men när det kommer en sån dag till direkt efter blir man ju lite orolig.. Har det ngt med förkyldningen att göra eller är jag bara allmänt tråkig?

Att gå ut eller att inte gå ut, det är frågan..

 
Where's party me??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback