Tillbakablick

Alla borde ha en blogg. I alla fall för sin egen skull. Tittade tillbaka på vad jag gjorde för ett och två år sedan i februari. 07 var jag och såg Laleh, drömde om nya converse och att vi snart skulle åka till Alicante. 08 behövde min syster tydligen lugnande när hon var uppe i miljoner varv. Båda åren har jag klagat över snö och melodifestivalen. Det vekar ju som om jag befinner mig på rätt plats nu i så fall. Trots att det regnar och är bara 10 grader här idag. 

Jag är hedrad föresten.. Nytt läsarrekord igår.. Var kommer ni ifrån allihop? Det går ju lite upp och ner i antalet men jag har länge nu haft en stabil kurva på över 35 läsare om dagen. När man tänker på hur många det är så är det ju rätt så många. Jag har ju också fått för mig att alla läser inte min blogg varje dag så då är det ju säker ännu fler i omlopp. Har ju aldrig strävat efter att bli en ny blondinbella direkt men det är ju kul att det jag skriver kan intressera så många. Kanske till och mer ska börja blogga lite oftare? Då kanske man kan få in både vad jag ör om dagarna här i SB plus lite gott och blandat. Vi får la se.. Take care, mina kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Mini

haha, blondinbella, du har inte en chans att nå ner till hennes nivå, Och jag lovar att jag ska säga till innan den händer:p hahaha

2009-02-09 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback