Surf's up

Har ni sett den filmen? Jag kan ju konstatera att jag är inte lika bra som pingvinerna i den i alla fall. Vågar till och med dra till med att jag är riktigt kass. Våtdräkten sitter så hårt att när man paddlar (vilket man gör typ hela tiden) så känns det som om man står och lyfter vikter på gymmet. Om detta upprepas non stop i en timme för samma muskelgrupp så kan jag berätta att det blir rätt tugnt. Sen att det är typ 10 grader i vattnet gör ju inte det hela mycket skönare heller. Fick även kramp i vaden typ tre ggr på grund av att man spänner sig riktigt mycker för att hålla balansen. Jag har en del att träna på som man säger så. But before this semester is over i'm gonna catsh a wave! Optimistiskt och bra med tanke på att jag höll på att ge upp helt och hållet där ettt tag.

Övrigt:
Vitamin water är gott!
Billarm är sjukt överskattat och onödigt.
Jag är förkyld.
Vi har Criminal Investigation ikväll.
Dansen idag var ganska trist.
Sov bara 4 timmar och 45 min inatt = trött.
Rae har massa drama going on, bara så ni vet.
Jag vill ha värmen tillbaka till SB. Nu.
Nu måste jag städa mitt rum eftersom Raes sida är felfri för tillfället. Sen kanske man ska ta tag i köket???

Gnällinlägg hej.

 
Han får lära mig lite paddelteknik..


Kommentarer
Postat av: Kicki

Saknar Vitamin Water som FAN!! blev ju lite smått beroende där mot slutet... give it to me noooow...!!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback