Supermorsa

Vuxenpoängen flödar. Har kännt mig som en riktig morsa idag. Började med att spendera tid med en massa tvätt. Kom till och med ihåg att tvätta sängkläder och diskhanddukar som i vanliga fall glöms bort rätt så lätt. Körde sen Rae till skolan och därefter susade jag till affären och STORhandlade. Hushållspapper, toapapper, tvättmedel, diskmedel osv. Stressade hem och lade in allt den frusna i frysen och stressade ännu mer tillbaka för att hämta Rae på skolan. Hon satt där snällt och väntade som en liten skolflicka.

Mmmm, det ni!

 

Nu, tillbaka till arbetet (plugg)

Kommentarer
Postat av: johanna

glad jag blir för din skull!



men fan asså jag orkar inte plugga. har gått igenom kap. 13 och 2 i CI. men ettan känns sååååå seg bara massa namn på gubbar.

gagagagagagag vad tycer du

Postat av: johanna

INTE 13. fem, två och tre ska de stå.

2009-02-18 @ 04:42:13
URL: http://westsideinc.blogg.se/
Postat av: maria

rae har sån himla tur som har dig hanna ! :)

2009-02-18 @ 11:34:05
URL: http://mariaohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback