Soffpotatis

Hoppas alla hade en fin alla <3-dag.

Min har spenderats i soffan. Ser för tillfället min sjätte film. Jag började med Shooter imorse och den var ju faktiskt bra. Fortsatte med Harry Potter 2 och 3. Sen joinade Rasmus mig och vi tittade på Taking Lifes och Reservation Road (plus käkade god brownie). Den föstnämda var bra med den andra var ju ingen hitt direkt. Rasmus begav sig hemmåt och nu tittar jag på Harry Potter 4.

Tänk att jag ens berättar detta. Måste ju framstå som världens nörd. Men men jag har sånna dagar ibland. Måste ju tillägga att jag har faktiskt varit utanför dörren idag och köpt mina filmer.. Så helt isolerad är man ju inte, haha..

Men nu har man överlevt ännu en alla <3-dag och man behöver inte stå ut med en till på ett helt år. Olala.. Man kan ju hoppas att by then så har men ngn at fira den med. Drömma kan man alltid.

Vi hörs snart vänner!

Kommentarer
Postat av: maria

tur att rasmus kunde komma över. jag var helt orolig att han skulle sitta hemma och titta på oc och trycka i sig sjuka mängder chokladpraliner och gråta som en liten flicka - men filmmaraton, det är så den där jävla skitdagen ska tas :) om inget annat, så fick jag ju en himla massa filmtips nu :) tack ! ha det så bra hanna :D

Postat av: Rickard

Hanna bara så du vet, så är jag den roligaste mannen på Jorden! tell us about it!!

2009-02-15 @ 16:30:45
Postat av: pappa

filmtips: Batman Dark Knight, Eagle Eye, 24 Redemption.....pusspådig

2009-02-15 @ 20:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback