Round Face

Hanna Andersson (jag) har redan ett runt ansikte med är snart på väg till skolan för att sminka till sig ett ännu rundare ansikte. Det kommer ju blir, ehm, snyggt..

Dollarn ska vi inte ens prata om. Vadå 8,8!?!?!?!?!?!?!?!?

Solen skiner förresten. Vet inte om jag ska skratta eller gråta för då betyder det att jag måste hoppa i vårdräkten imorgon :S

Ikväll ska jag fotogafera en stol.. Mitt fotoprojekt för denna veckan. En objektiv och en subjektiv bild. Få filosofera lite på hur jag ska göra detta på bästa sätt. Ska även plugga CI ikväll för vi har vår första exam imorgon.

Nej nu ska jag samla ihop mina things för nu är det dags att traska till skolan snart. Återkommer efter sminkingen och ett hårt träningspass på gymmet.

Smile like you mean it..


Kommentarer
Postat av: Nina

Dollarn, inga kommentarer... Lycka till imorgon med både våtdräkt och CI!! Puss...

2009-02-18 @ 22:59:47
Postat av: Kicki

Hihi, du kommer se gullig ut! Vill se bilder på dina sminkningar!

Puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback