Ain't no sunshine when she's gone

Kicki då alltså. Det gör ingenting för jag tycker det är sjukt mysigt med lite regn. Det är självklart inte okej att Kicki inte är här så det vara bara vädret jag menade det fattade ni va?

Övning ger färdighet, det är så det heter va? Hade riktigt roligt på fotolektionen idag så skulle jag prova mina färdigheter på vägen hem. Ojdå. Det såg inte lika bra ut på datorn som i kameran tycker jag. Men jag ger inte upp oro er inte! Där var väl några som blev okej så dom kan ni få se.

      


Kommentarer
Postat av: Nina

Superfina!! Puss..

2009-02-07 @ 10:28:28
Postat av: Kicki

Ja inte fasen är det sol här heller... men det var väl inget nytt :P

P och jag gör det bästa av situationen och ska snart basta :)

Men regn i SB däremot är ingen höjdare.. :(



Sjukt fina bilder däremot :D miss you!! <3

Postat av: maria

söt kommentar hanna :) jag går också en fotokurs, och först tyckte jag att jag hade överskattat mina förmågor, för verkligen inget blev bra - men det är bara att kämpa för man lär sig. du däremot är ju en naturbegåvning, jättefina bilder :) ser fram emot att få se fler ! ha det så bra :)

2009-02-07 @ 15:24:49
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: johanna

jag fullkomligt ääälskar den försa och den på hamnen!!!!

2009-02-08 @ 00:32:37
URL: http://westsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback