Here we go again

Sitter i bibblan och gor ingenting. Johanna sitter uppslukad i Mind Hunter. Jag forsokte ta mig ignom ett kapitel om forhorsmetoder till criminal investigation men det var bara en massa text, mer text och annu mera text. Ja, ni forstar va?

Tva roliga utdrag ur min vistelse pa campus center:

1. En kille kom gaende med sina tre kompisar utanfor dorren till cafeterian. Helt plotsligt forsvinner han. Han ligger rak lang pa marken. Han ramlade lite sadar hipp som happ och hans kompis skriker MAN DOWN och HELA campus center ser killen ligga dar pa marken. Det var fler an jag som skrattade.

2. Tva, hmm, vaaldigt sota tjejer sitter vid bordet brevid mig. Den ena sager "Jag har haft denna trojan i 6 ar. Ser du hur uttojd den ar? Men jag alskar denna turkosa fargen (trojan (polo, stickad) var ljusbla for den delen). Hennes kompis svarar direkt "Du ska ALDRIG ta pa dig turkost" VILKEN DISS, hahah..

LOVE
Hanna

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hahaha soso typical american behaviour!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback