Go Girl

Man bestämde sig för att gå ut. Kom till Leo's place och plötsligt så är det bara vi som är på g och alla andra är halvbakis och ska inte ut. Vi stannar alltså hemma och kolla youtube klipp. Jag halvsomnar på soffan och vi kollar på DH. Det som är så jävla skönt är att man kan i alla fall slappna av när man umgås med mina kära vänner. Man behöver inte låssas att man är ngn man inte är. Fast Kicki saknades idag när jag började på ngt som kunde varit ett extremt skrattanfall. Lite svårt att hålla igång det när man är den enda som skrattar.

Nu sitter jag här pch lyssnar på vinden som viner. Lär somna inom det närmaste.

Kraaaam på er (jag låssas nu att vi kramas på riktigt nu)

Kommentarer
Postat av: pappa

kram på dig själv

2009-02-16 @ 13:26:13
Postat av: Kicki

Wish I were there <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback