Fredagen den 13

Är ni vidskepliga? Tror ni att det kommer hända en massa olyckor bara för att det är fredagen den 13 idag? Jag är lite tveksam. Tog nämligen studenten fredagen den 13 och ja iofs så regnade det ju typ i tio minuter och jag slarvade bort mammas kamera + min plånbok. Men det kan till och med ha varit efter 12 så då var det ju till och med den 14. En barndomskompis till mig (Natasha) är född fredagen den 13 och det är absolut inget fel på henne. Höhö.. Men här i staterna tror de på att 13 är ett oturstal mer än vad vi gör. Husnummer 13 är borttaget på alla gator och jag vet att det finns en del del riskfyllda grejor som blir inställda en dag som idag. Nästa månad (Johannas födelsedag) så har vi ännu en fredagen den 13. Snälla berätta om det händer något som bekräftar skrocket.

Det regnar idag. Riktigt mycket. Fast om jag ska vaar ärlig så klagar jag inte. Jag tycker det är väldigt mysigt. Det ska iofs hålla i sig ett bra tag (med undantag av imorgon) så vi får väl se hur mysigt jag tycker det är om två veckor. Min förkyldning har inte direkt blivit bättre och tanken (den som är tanken för kvällen) på att åka till IV ikväll och bli blöt och frysa är inte direkt lockade. Vi får helt enkelt se. Pannkakor först i alla fall och det ser vi fram emot!

 
His name was Jason and today is his birthday..

Man kanske ska gå och skrämma skiten ut sig jälv och se denna på bio ist?

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var som vilken fredag som helst!! Puss...

2009-02-14 @ 08:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback