Äntligen

Måste bara påpeka hur glad jag är att Kronprinsessan och Daniel äntligen är förlovade. Det har tagit lång tid med många käppar i hjulen för dem nu ska de gifta sig 2010 i alla fall. Jag vet att många tycker att vi ska avskaffa monarkin i sverige men jag tycker vekligen inte det. De har ju ingen makt i den bemärkelsen utan är bara ansikten utåt för sverige. Jag tycker de gör ett bra jobb och använder sitt "kändisskap", pengar och kontakter till många bra saker. Monarkin är också en del av sveriges historia och jag tycker på något vis att det är fint. Länge leve kungahuset. För Sverige i Tiden ;)


Kommentarer
Postat av: maria

håller med , dessutom är dom så snygga ihop :D weeiii !

Postat av: Sofia

va, är de sant? jag har fan nollkoll. men de vär ju grymt!!!

2009-02-25 @ 13:56:05
URL: http://sofiahagsund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kungen är Knug! men victorias snubbe är för schteek. urk

2009-02-26 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback