Stress-Hanna har stressat ner lite

Jag drömmer hela tiden. Mycket och väldigt stressigt. Detta beror förmodligen på att jag har miljoner tankar i huvudet. Flytt, skola, flytt, skola, jul, jobb, pengar, papper, bak-dagar, julklappar, träning, papper, dumma datorer och jobb, jobb och jobb. Säg vad du vill om mitt jobb men ibland tar det knäcken på mig. Det har helt enkelt blivit för mcket för mig denna veckan och igår bara rasa allt ihop för mig. Men nu har jag rett ut en hel del så nu känns det bättre. Hade jag sagt att jag var hekt stress-fri så hade det varit att ljuga men som sagt det känns bättre.

Måste bara påpeka (igen) hur bra jag tycker Idolerna är detta året. De håller hög klass och sjunger jävligt många bra låtar. Lyssnar just nu på Shout it Out Loud med Kiss. Fast det var mer ös när Erik körde den.

Nu ska det i alla fall bli skönt med helg. Imorgon ska jag, Sara, Jee och Michelle ner och lyssna på Mind The Gap när de spalr jävligt bra musik på Maddes. Jag tycker att du också borde gå dit!

Nu ska jag röja lite till på mitt rum. Det är rätt roligt att flytta faktiskt. När man rotar bland sina saker så hittar med en hel massa saker som har med sig en massa fina minnen. Det roligaste jag har hittat är nog en massa skolfoton på mina vänner från och med trean till och med nian. Söta, fula, glömda och saknade människor.

Puss&TrevligHelg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback