Why Robert Pattinson is the perfect guy for me

Life&Style utnämde honom till världens hetaste kille i deras senaste nr. Jag menar kom igen, det är väl det minsta jag kan begära? Han är musiker och kan skriva kärlekslåtar till mig, sådant uppskattas. Jag hade fått bo både i LA och London. Men framför allt, HAN ÄR RIK. Vet ni hur mycket det skulle underlätta för mig? Jag hade kunnat göra precis det jag ville i livet utan att behöva oroa mig för att inkomsten ska räcka till mat på bordet och tak över huvudet. Jag hade inte behövt utbilda mig till något som garanterar mig jobb i framtiden utan jag hade kunnat åka ut i världen och jobba som frilandsfotograf. Jag hade kunnat fotografera djuren och naturen. Blir jag trött på det hade jag ju sedan kunnat gå över till att vara mode/kändisfotograf. Låter inte allt detta bra?

Mm, då var det bara ett problem kvar. Fånga R-Paz.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback