Vad är det för fel?

Sitter här. Jag är helt borta i skallen. Jag vet precis vad som ska göras, jag vet precis vad jag vill, kan och borde men ändå händer det ingenting. Jag sitter här helt tomt precis som om jag väntar på någonting. Som om jultomten ska komma och spraka mig i baken eller något. Men helt ärligt varför gör jag inte bara det jag ska? Det är ju inte så jävla svårt. Men jag är som en kemisk reaktion. Jag behöver en katalysator som sprakar igång reaktionen sen kan jag gå on and on and on tills det inte finns någonting att reagera med längre. Nu ska vi spela ett  litet mind game med mig. Vi låssas att detta inlägget är katalysatorn så så fort jag tycker på "publicera" knappen så tar jag tag i det. Japp så gör vi!.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback