Total Sensual Deformation

Vilken dag <3
Jag får erkänna att jag fick handsvett och att pulsen ökade en aning men det var sanslöst roligt. Grönan, Liseberg, Tivoli, Bakken SLÄNG ER I VÄGGEN. Efter en dag på Six Flags Magic Mountain så har ställen jag har varit på förut ingenting att komma med. Det bästa av allt är att stället hade fattat vad folket vill ha - bergochdalbanor! Alla spelat "Roller Coaster Tycoon"? I så fall vet ni vad jag menar. Bergochdalbanor i alla regnbågens färger med stup, loopar och twistar i alla varianter. Använd er vildaste fantasi och sen krydda lite extra. Fruktansvärt kul.

Även om värmen har varit påtaglig idag men vi kunde inte valt en bättre dag att åka på. INGA KÖER. Vi kunde springa runt utan att trängas hela dagen. Alla var väldigt nöjda på slutet även om Leo, stackaren, led lite av huvudvärk och illamående. Best day in a long, long time.

   


Kommentarer
Postat av: ter

men åh! jag vill!

2009-04-22 @ 14:44:30
Postat av: pappa

fy fn va cooooolt

2009-04-22 @ 14:55:27
Postat av: Kicki

JAG. ÄR. AVUNDSJUK!!!!!!!!!!



Fyfaaaaaan vad KUL! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback