Solen skiner, glada miner =)

Vilken dag det blev igår! Slagsmål leder till att killarna blir diskade från fotbollsturneringen så vi drog till Beach Café och käkade lunch. Sen var de inte diskade längre men sen blev dom diskade igen (rena och fina vid detta laget, mohahah). Vi stosade helt enkelt hem till Leo men en skön glasspaus på vägen. Sen hade vid det mysigt på hans altan ett tag. Jag&Joppi gick hem till henne och snygga till oss lite och Johanna blandede en *host* god *host* drink till oss. Taxi hem till AC som fyllde år vilket ledde till Beerpong hemma och Veronica och Ola. Jag och Veronica satt och snackade in på småtimmarna. Me Like !

Allt avslutas med att Rasmus och kommer in till mig och säger att det är dags att ringa taxi. Hans uppenbaresle visade spår av mååånga rundor beerpong. Haha, så rolig han var.

Titti satt uppe och väntade på mig när jag kom hem och det blev lite "pillow talk". Somnade alltså vid 3. Varknar och är klarvaken vid nio. Vad är oddsen? Nu ska i alla fall dagen spenderas med min bok i solen. Very nice indeed.

Nu är det slut på Santa Barbaras tråkigaste inlägg. Återkommer när jag har något bättre att komma med.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Vicci

Me like too! Det blir jag som gastbloggar pa tisdag! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback