Seeeg

Alltså jag har ju aldrig varit en stjärna på att plugga. Har oftast lutat mig på att jag har ganska så lätt för att lära mig. Men sen när det kommer till inlämningar då måste man ju lägga ner tid på det för texten skriver ju inte sig själv. Lite trist kan jag tycka. När man gick på gymnasiet så hade man ju oftast mycket att plugga. Då hade man ångest över att man inte pluggade religion när man pluggade fysik osv. Då fick man inte mycket gjort. Nu tävlar inte läxorna mot varnandra utan LÄXAN med andra fritidsaktiviteter såsom kolla på Lost, ut och gå i solen och massa sånt som man hellre vill göra. Hur ofta tror ni läxan vinner den kampen?

Kommentarer
Postat av: pappa

vinner inte läxan alltid??

2009-04-09 @ 06:57:50
Postat av: Christian

Varför göra det idag när du kan göra de imorgon?.....

2009-04-09 @ 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback