Notebook

Måste köpa mig en lite notebook. Den ska användas till att komma ihåg vad jag ska blogga om, roliga fotoidéer och en massa andra viktiga och roliga saker som jag annars glömmer. Så hade jag haft denna notebook nu så hade jag skrivit att jag måste komma ihåg att köpa en notebook. Ni fattar principen va?

Börjar förresten få lite färg på kroppen nu kan tyckas. Inte som Johanna och Leo kanske (de såg RIKTIGT bruna ut idag på Playan och rasmus såg ut som ett litet negerbarn igårkväll också för den delen) men i alla fall lite. Men jag saknar nog pigment på magen och nedre delen av ryggen. Lyckas liksom inte få ngn färg där. Men men, still got a little bit more than five weeks to go.

Nu ska jag njuta lite till av att jag har lägenheten för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback