Jordgubbar

Allt är större i USA. Japp allt. Sitter här och käkar emorma jordgubbar och bara njuter. Dagen har varit väldigt skön. Pratade med mamma i telefon i morse och då sa hon att jag har ju fortfarande mångra VECKOR kvar. Vadå veckor? Det brukar ju vara månader. HÅLL KÄFTEN ville man bara skrika då. Men så otrevlig är men ju inte mot mor sin när hon så snällt berättar att vi ska åka till London över midsommar. Jag tackar jag.

Men det ÄR svårt att inse att man ska lämna detta livet här. Hade en lektion idag sen strosade jag med Sara i stan i solkenet. (Hon ska åka hem imorgon (snyft).) Tänk att lämna Joppi, Ralle och Leo. Hur ska jag klara mig utan dom? På samma sätt som man klarar sig utan Kicki kanske. Att det blir lite trist och tråkigt. Får i alla fall träffa alla mina stjärnor där hemma.

Ska avsluta detta flummiga inlägget med att jag är faktisk ganska så BRUN. I love it.

Peace out man.

Kommentarer
Postat av: pappa

vaddå London.....var det inte lomma?

2009-04-07 @ 06:57:04
Postat av: Sandra

haha jag gillar din pappas kommentar. MEN HANNA, jag för den delen tycker det ska bli KUL att du ska komma hem :) borta bra, hemma bäst... höhö

2009-04-08 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback