Hottest Day of the Year

Solade på taket imorse. Klarade ungefär en timme (10-11) sen höll jag på att dö av värmeslag. Gick in och lämnade inte lägenheten färän klockan 12.20. Ni vet när bilen har stått i solen på sommaren och det blir sådär tokvarmt och omöjligt att andas. Så varmt var det ute. Tänkte att det skulle bli skönt att glida ner för State Street och en svalkande bris men icke. Istället känndes det som att någon stod och fönade mig i ansiktet. 33 grader i skuggan har jag hört att det ska vara idag.

Nu skulle jag kunna vara en vanlig svenne som så fort det blir ngn grad för varmt så klagar vi. MEN det gör inte jag. Inte en gång har jag sagt att det var för varmt.


En annan sak.
VI SKA TILL SIX FLAGS IMORGON :D


Nu ska ni få höra vad jag har slängt från vårt kök idag:

Två brödlimpor som var så hårda att man skulle kunna slå ihjäl någon med dem
En halv bagel som var mer mögel än bröd
En halv lite mjölk som gick ut den 28 februari

Kommentarer
Postat av: sophie

ja visst är han ! grr så het!

ja gud va varmt det varit idag, jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, hehe :)

Postat av: maria

så härligt med värme !

förresten, snart skickar vi rent hus på er :P den där kylen är ju rena hälsofaran.. tihi ! ha så kul imorgon hanna ! :)

2009-04-21 @ 08:13:33
URL: http://mariaohlin.blogg.se/
Postat av: pappa

har ni ingen städerska??

2009-04-21 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback