Here we go again

För cirkus en månad sen kom Rae hem och sa "I broke it with Scott. But we were not even going out". Senare samma kväll "He picked me. He picked me before being Scott the Player". Efter det har det varit väldigt mycket fram och tillbaka. "Jag är kär, allt fungerar jättebra nu" till "Åhh han är så jobbig, he's being an ass". När jag skrev sist så sa jag ju att alla visste att han inte är en "one-woman kind of man". Jag har i alla fall berättat mina misstankar om honom för henne. Hon har valt att bortse från detta och de har spenderat i stort sätt varje dag tillsammans. MEN, så igår kommer hon hem och säger "I broke it with scott. But we were not even going out". History repeating itself. "He was being an ass". Han hade tydligen nekat att de var tillsammans för vissa och comfirmat det för andra. De hade skrikit på varnadra och Scott tyckte Rae var alldeles för allvarlig. MEN NU sms:ar de som aldrig förr och hon sa stt hon inte visse om hon skulle vara hemma denna veckan eller vara hos Scott.

Kommentarer på detta?

Kommentarer
Postat av: Titti

haha denna tjejen borde slå rekord för fan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback