Happy Easter

Hade ju helt glomt bort att onska er det. Men ar lite off vad det galler hogtider har borta. Jag kommer ju inte fa ngt paskagg med hemmakvall godis anda sa det spelar ju mindre roll. Vem bryr sig om att jesus hangdes pa korset idag for cirkus 2000 ar sedan :P Det kanns i alla fall att det ar laaaangfredag for jag ar valdans trott. Vi gick precis genom en massa i Power Point och det var svart att halla ogonen oppna nar det var helt mork i salen. Nu ska vi snart kolla film och det lar ju inte blir mycket lattare att halla sig vaken till. Men sa gar det nar man inte sover mer an fem timmar. Jag behover mina atta liksom.

Far val ga tillbaka in pa Facebook och gora fler meningslosa quiz sasom Vilken GB-glass ar du? Vilken Red Hot Chili Peppers lat ar du? Hur mycket fjortis ar du? Hur ar du pa fyllan? Vilket gymnasieprogram ar du? Nu nar jag tanker efter vad jag har skrivit sa angrade jag mig. Jag ska inte vara sa patetisk. Kanske rent av ska vara annu patetiskare och gora ett eget. Vad sags om vilken vattensort ar du? Fransk Evian eller Californisk Arrowhead?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback