Från och med nu är min Facebook profil endast för vänner..

Har alltid tänkt att det inte spelar någon roll om folk som inte är min vän kan kolla på min profil på fejan. Vem skulle vara intresserad av att göra det? Jag hade fel. Igårkväll ringde telefonen.

"Hi, this is Hanna"
skorrar
"Who is this"
"This is Mohamed"
kul, nu är det någon som jag känner som ringer och jävlas tänker jag
"Ehm..."
"Yeah, I just found you on Facebook and I live in Santa Barbara too"
"Ehm.."

"I saw that we have the same birthday and I thought what we could have a party together"
"What!? I'm sorry but I already have plans for my Birthday (true)"
"I just added you on facebook, we can continue talking there"
"Ehh, okey"
"I'll wait for you"
click

Är det normalt att ringa upp en person man aldrig har träffat klockan kvart i tolv på kvällen och fråga om man ska ha fördelsedagsfest tillsammans?

Kommentarer
Postat av: Sabina

eeh okej haha.. fan va fult! exakta anledningen te att jag tog bort min face! bara en massa knasiga människor som hör av sig te en. Men vem vet Hanna, kanske han va THE ONE! ;) ..skicka ett mail te dej om studenten, hoppas du vill o kan dyka upp! Saknar dig!

2009-04-28 @ 19:19:38
Postat av: Kicki

Hahahhaa.. folk har för mycket fritid! :P

Postat av: pappa

ska jag komma o prata med mohamed??

2009-04-29 @ 07:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback